Działania partnerów

Kampania AXA. Pierwsza pomoc orężem każdego kierowcy!

21.7.2017 15:58

22 lipca AXA rusza więc z kampanią telewizyjną. W spocie pokazuje, jak wygląda uproszczony schemat pomocy w sytuacji wypadku samochodowego. Wystarczy bowiem znać kilka prostych zasad, żeby uratować komuś życie w sytuacji jego zagrożenia! Film można obejrzeć nie tylko w telewizji, ale też na kierunekratunek.pl. Tam również udostępnia e-book przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.

 

To jedna z inicjatyw AXA w ramach partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (Cel 11 : zrównoważone miasta i społeczności, a w nim bezpieczeństwo na drodze)

 

W tym roku AXA rozszerza akcję. Jak? Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta AXA Ubezpieczenia wyjaśnia:

 

« Po pierwsze, postawiliśmy sobie za cel, aby dać możliwość przeszkolenia się z pierwszej pomocy każdemu pracownikowi AXA. Chcemy realnie wpływać na bezpieczeństwo na drodze, a naszym zdaniem wiedza ratunkowa jest jednym z jej elementów. Chcemy też, żeby nasi pracownicy czuli się pewniej w sytuacjach nieplanowanych. Po drugie, chcemy maksymalnie szeroko dotrzeć do naszych klientów z e-bookiem, dlatego będziemy go dołączać do każdej wykupionej w internecie i u agenta polisy komunikacyjnej. »

 

Kampania potrwa do 26 lipca. Zobaczyć ją można m.in. na: Animal HD, Adventure, ale kino+, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, DOMO+, Fox Comedy, HGTV, kuchnia+, National Geographic, nSport, Planete+, Paramount Channel, TLC, Travel Channel, TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Fabuła
i TVN Style. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media.