Dożywocie z poczuciem winy. Uważaj na pieszych
Jak wynika ze statystyk policyjnych, listopad to najbardziej tragiczny okres dla pieszych, zaś pod względem bezpieczeństwa pieszych Polska wyraźnie odstaje od innych państw europejskich. Dlatego w listopadzie 2013 roku Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego zainicjowało kampanię “Dożywocie z poczuciem winy. Uważaj na pieszych”, mającą uświadomić kierowcom, że wypadek może spowodować każdy, kto nie zachowa odpowiedniej uwagi na drodze. Przez trzy tygodnie plakaty pojawiały się na ekranach monitorów Tramwajów Warszawskich oraz na stacjach SHELL. Kampanię patronatem objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Zapoznaj się z poniższymi dokumentami:
Plakat - kobieta
Rozmiar: 1.72 MB
Plakat - mężczyzna
Rozmiar: 1.66 MB