Fundusz Małych Grantów
Konkurs na realizację projektów „Fundusz Małych Grantów” prowadzony jest od 2012 roku, a jego celem jest promowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez pomoc organizacjom non-profit w realizacji projektów podnoszących bezpieczeństwo ruchu drogowego.
„Fundusz Małych Grantów 2021″
W edycji 2021 promowane będą projekty skierowane do pieszych jako uczestników ruchu drogowego.
Pula środków finansowych przeznaczonych na fundusz wynosi: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Zasady przyznawania dofinansowania:
O przyznanie dofinansowania mogą ubiegać się organizacje oraz placówki edukacyjne, których celem działania nie jest osiąganie zysków. Organizacje te muszą być zarejestrowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Termin realizacji projektu:
Projekt należy zrealizować nie później niż do dnia 31 sierpnia 2022 r.
Termin i sposób składania wniosków:
Aby wziąć udział w konkursie należy nie później niż do 15 lipca 2021r. dostarczyć wydrukowany i podpisany wniosek razem z formularzem budżetu i harmonogramem do Stowarzyszenia Partnerstwo Dla Bezpieczeństwa Drogowego
- pocztą lub kurierem na adres:
Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
Ul. Mokotowska 14
00-561 Warszawa
z dopiskiem na kopercie:
„Fundusz Małych Grantów 2021″
- drogą mailową na adres:
biuro@pbd.org.pl
Wnioski, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego, bądź data wpływu wniosku na skrzynkę e-mail.
Zapoznaj się z poniższymi dokumentami:
Ogłoszenie o rozpoczęciu naboru
Rozmiar: 0.11 MB
Regulamin Funduszu Małych Grantów
Rozmiar: 0.09 MB
Wzór wniosku
Rozmiar: 0.02 MB
Formularz Budżetu
Rozmiar: 0.03 MB